sobota, 6 września 2014

hipsta




Spojrzałam dziś na swe odbicie w witrynie sklepowej i się przeraziłam, bo chyba zhipsterzyłam. Brakuje tylko kubka kawy ze Starbucksa. Fakt, że miałam na sobie randomowe nieprzemyślane rzeczy mnie nie ratuje. Za moich czasów hipsterów nie było. No ale nudny byłby świat bez 25-letnich czubów chodzących po mieście z plecakiem koali. Przyzwyczaiłam się już, że ludzie się dziwnie na mnie patrzą.


Jestem zła z powodu tegorocznych konwentów. Na północy Polski nic się nie dzieje, rzadko kiedy są konwenty dość blisko. I nagle dowiaduję się, że trzy, na które chciałabym w tym roku jechać, są we wrześniu i to tydzień po sobie! :o A przecież jeszcze Japanicon w październiku! Niestety nie wygrałam w totka by sobie zafundować tyle takich wycieczek w ciągu jednego miesiąca, więc niestety z czegoś musiałam zrezygnować.
Bardzo żałuję, ale do Łodzi na Kapitularz w tym roku chyba nie zawitam, bo po prostu nie chce mi się telepać 9 godzin pociągiem.
Chciałam jechać na Baltikon do Sopotu, ale jakoś nie umiem zaufać konwentowi, który jest już za tydzień, a nadal nie ma podanych wszystkich atrakcji :"D Jak mam wiedzieć, czy chcę jechać na konwent, skoro nie wiem czy będzie tam w ogóle coś ciekawego?
Tak więc ostatecznie wybieram Copernicon, chwała Toruniowi!

9 komentarzy:

  1. Toruń! Hura! :D liczę, że się spotkamy na Coperniconie! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. JEŹDZ NA BALIKON! Chce z tobą zdjęcie. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma tam nic co by mnie przyciągało :) zwłaszcza cena za 2 dni :D

      Usuń
  3. Ja mam plecak z pandą, też zhipsterzyłam? o.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby być hipsterem pamiętaj, że potrzebujesz okularów-nerdówek i żulowej czapki, bez tego plecak nie wystarczy ;)

      Usuń
  4. Oj tam, normalne XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaa, mój kursos skoalał!

    OdpowiedzUsuń

Aby dodać komentarz, wybierz:
nazwa/adres url, wpisz imię i treść komentarza :)