sobota, 26 lipca 2014

packing


Od roku człowiek wie, że pojedzie na Woodstock, ale i tak wszystko spakuje na ostatnią chwilę. I tak co roku .___.


Miałam zrobić cudowny post o Czarodziejce z Księżyca, lecz już nie zdążę.

Wszystko na zbity pysk, nic nie zaplanowane, a wszystko dlatego, że wyruszam w podróż już w poniedziałek.
Ktokolwiek z was również jedzie na wood życzę wam dobrej zabawy i niezapomnianych wspomnień. Marne szanse, że się spotkamy, ale jakbyście mnie wyszukali w tłumie bądź byli rozbici w lesie za gastro przy drodze do miasta to możecie podejść i zagadać :) Szukajcie flagi "Przybywamy z internetu". możecie także spotkać Dr Brzeszczota, Martę, Revv i gdzieś przypadkiem Mario :)  Nic nie ogarnięte, nic. Mam dwa garnitury, w żadnym nie pójdę.




13 komentarzy:

  1. Na fladze miał być koala land! Czyż byś po 24h stwierdziła, że to głupio brzmi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powiem, żeby to była wymarzona nazwa, ale lepsza od Krainy Jednorożców :P jak nic nie wymyślę to tak zostanie

      Usuń
  2. O, rozumiem, że rozbijasz się z innymi komiksowiczami? Bo wiem, że Revv też ma się kręcić w okolicach lasu przy gastro. :)

    Ja na 99% będę rozbity w wiosce Zupy, jeśli tylko uda mi się ustalić, gdzie się rozbijają. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Revv się rozbija z nami :) Nie słyszałam o wiosce Zupy, ale brzmi smacznie :D

      Usuń
  3. Pojedź na ostrudę jak się z tym nie wyrabiasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak będziesz w środę na woodzie pamiętaj o bitwie wodnej ;) Zapraszam też do obozu Gdańska ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bitwa wodna? nie słyszałam, kiedy będzie? Nie mam pojęcia, gdzie Gdańsk się rozbija :) wiem tylko gdzie Koszalin, Słupsk i Łódź Kurwa :D

      Usuń
    2. bitwa na balony z wodą jest w środę o 15 (tak podaje wydarzenie na fb ^^) miejsce to oczywiście basen do błotnej kąpieli :3

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Uuuu współczuję~ :C

      Usuń
    2. Decyzja wspólnoty. Z jednej strony się cieszę, bo mniej robali. Z drugiej mam uczulenie na słońce xD

      Usuń
  6. Typowe "przygotowania" na wooda xD btw. ktoś Ci podkrada prace z bloga: http://www.damsko.pl/28967/Przyjaciolka_wie_najlepiej.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. adres bloga nie jest usunięty więc chyba nie jest tak źle :p

      Usuń

Aby dodać komentarz, wybierz:
nazwa/adres url, wpisz imię i treść komentarza :)